PODNOŚNIK KOSZOWY DO PRACY NA 45 METRACH NA SAMOCHÓD 28 TON PLATFORMA...
PODNOŚNIK KOSZOWY DO PRACY NA 35 METRACH NA SAMOCHÓD 18 TON PLATFORMA...
PODNOŚNIK KOSZOWY DO PRACY NA 28 METRACH NA SAMOCHÓD 14 TON PLATFORMA...
PODNOŚNIK KOSZOWY DO PRACY NA 24 METRACH PLATFORMA 5 RAMIENNA ( 3 + 2...
PODNOŚNIK KOSZOWY DO PRACY NA 22 METRACH PLATFORMA TRÓJRAMIENNA KOSZ Z...
PODNOŚNIK KOSZOWY DO PRACY NA 18 METRACH DWUSILNIKOWE RAMIĘ TELESKOPOWE...
PODNOŚNIK KOSZOWY DO PRACY NA 16 METRACH DWUSILNIKOWE RAMIĘ TELESKOPOWE...
PODNOŚNIK KOSZOWY DO PRACY NA 14 METRACH DWUSILNIKOWE RAMIĘ TELESKOPOWE...
Hultdin System AB jest firmą prywatną. Jesteśmy jednym z wiodących producentów narzędzi i zintegrowanych komponentów do maszyn leśnych i budowlanych. Nasze produkty są używane na całym świecie, a obecnie eksportujemy je do ponad 30 krajów.
Hultdins istnieje od 1928 roku Wierzymy, że najlepszym sposobem na osiągnięcie tego celu są zadowoleni klienci.
Chwytaki leśne Hultdins SG są standardem w branży forwarderów i wózków do transportu drewna. Są one podzielone na trzy serie chwytaków, aby sprostać różnym wymaganiom rynku na całym świecie. Ich wspólną cechą jest jednak to, że zostały zaprojektowane z myślą o zwiększeniu wydajności przeładunku drewna i charakteryzują się wytrzymałą konstrukcją i wysokiej jakości komponentami.
Chwytak RG to wyjątkowo mocny, specjalnie skonstruowany chwytak dla przemysłu kolejowego, oparty na sprawdzonych chwytakach leśnych SG. Zsynchronizowana konstrukcja ramienia jest idealna do przenoszenia pojedynczych cięgien, wiązek cięgien i odcinków szyn. Chroniony siłownik jest wyposażony w bezpośrednio zamontowany zawór utrzymujący obciążenie dla dodatkowego bezpieczeństwa.
SuperGrip, zadebiutował w 1993 roku. Dzięki innowacjom technicznym i zastosowaniu stali o wysokiej wytrzymałości wraz z fabrycznie zamontowanymi kołkami rozporowymi, okazał się natychmiastowym sukcesem wśród użytkowników
SuperGrip II-S to najmocniejszy chwytak z serii SuperGrip II. Można go używać do cięższych prac spedycyjnych lub zamontować na koparce do lżejszych prac.
Dzięki SuperGrip II-S czujemy, że osiągnęliśmy dobrą równowagę między wytrzymałością a wagą. Jest lżejszy niż SuperGrip -S, ale nadal mocniejszy niż standardowy chwytak.
Rama SuperGrip II-S jest dodatkowo wzmocniona tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne: wokół mocowania rotatora. Aby uzyskać najlepszy stosunek masy do wytrzymałości, do ramy modelu S przyspawane są płyty Hardox z bocznymi wspornikami. Zastosowaliśmy również duże średnice sworzni i tulei, aby zapewnić optymalny rozkład sił w miejscu połączenia wzmocnionych ramion z ramą. Oczywiście zastosowano trzpienie rozporowe z wewnętrznym stożkiem, a nawet model S SuperGrip II jest wyposażony w stalowe tuleje.
SuperGrip-RS to ręcznie wzmacniany model S. Chwyty o średnicy 16 mm ze stali o wysokiej wytrzymałości są zamknięte w kolejnych 16 mm ze stali o wysokiej wytrzymałości, które spawamy na miejscu.
SuperGrip-RS to ręcznie wzmacniany model S. Chwyty o średnicy 16 mm ze stali o wysokiej wytrzymałości są zamknięte w kolejnych 16 mm ze stali o wysokiej wytrzymałości, które spawamy na miejscu.
SuperGrip-RS to ręcznie wzmacniany model S. Chwyty o średnicy 16 mm ze stali o wysokiej wytrzymałości są zamknięte w kolejnych 16 mm ze stali o wysokiej wytrzymałości, które spawamy na miejscu.
SuperGrip II std ma tylko jedno usztywnienie, ale jest ono wykonane z litego odlewu metalowego. Potężny cylinder może obsługiwać do 250 barów i jest wyśrodkowany, podczas gdy wspornik jest umieszczony z boku cylindra. Wyposażony w trzpienie rozporowe z wewnętrznym stożkiem rozporowym. Oznacza to, że siła rozkłada się na większy obszar, co skutkuje...
SuperGrip II std ma tylko jedno usztywnienie, ale jest ono wykonane z litego odlewu metalowego. Potężny cylinder może obsługiwać do 250 barów i jest wyśrodkowany, podczas gdy wspornik jest umieszczony z boku cylindra. Wyposażony w trzpienie rozporowe z wewnętrznym stożkiem rozporowym. Oznacza to, że siła rozkłada się na większy obszar, co skutkuje...
SuperGrip II std ma tylko jedno usztywnienie, ale jest ono wykonane z litego odlewu metalowego. Potężny cylinder może obsługiwać do 250 barów i jest wyśrodkowany, podczas gdy wspornik jest umieszczony z boku cylindra. Wyposażony w trzpienie rozporowe z wewnętrznym stożkiem rozporowym. Oznacza to, że siła rozkłada się na większy obszar, co skutkuje...
SuperGrip II std ma tylko jedno usztywnienie, ale jest ono wykonane z litego odlewu metalowego. Potężny cylinder może obsługiwać do 250 barów i jest wyśrodkowany, podczas gdy wspornik jest umieszczony z boku cylindra. Wyposażony w trzpienie rozporowe z wewnętrznym stożkiem rozporowym. Oznacza to, że siła rozkłada się na większy obszar, co skutkuje...
SuperGrip II std ma tylko jedno usztywnienie, ale jest ono wykonane z litego odlewu metalowego. Potężny cylinder może obsługiwać do 250 barów i jest wyśrodkowany, podczas gdy wspornik jest umieszczony z boku cylindra. Wyposażony w trzpienie rozporowe z wewnętrznym stożkiem rozporowym. Oznacza to, że siła rozkłada się na większy obszar, co skutkuje...
Rama SuperGrip II-S jest dodatkowo wzmocniona tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne: wokół mocowania rotatora. Aby uzyskać najlepszy stosunek masy do wytrzymałości, do ramy modelu S przyspawane są płyty Hardox z bocznymi wspornikami. Zastosowaliśmy również duże średnice sworzni i tulei, aby zapewnić optymalny rozkład sił w miejscu połączenia...
Rama SuperGrip II-S jest dodatkowo wzmocniona tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne: wokół mocowania rotatora. Aby uzyskać najlepszy stosunek masy do wytrzymałości, do ramy modelu S przyspawane są płyty Hardox z bocznymi wspornikami. Zastosowaliśmy również duże średnice sworzni i tulei, aby zapewnić optymalny rozkład sił w miejscu połączenia...
Rama SuperGrip II-S jest dodatkowo wzmocniona tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne: wokół mocowania rotatora. Aby uzyskać najlepszy stosunek masy do wytrzymałości, do ramy modelu S przyspawane są płyty Hardox z bocznymi wspornikami. Zastosowaliśmy również duże średnice sworzni i tulei, aby zapewnić optymalny rozkład sił w miejscu połączenia...
Rama SuperGrip II-S jest dodatkowo wzmocniona tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne: wokół mocowania rotatora. Aby uzyskać najlepszy stosunek masy do wytrzymałości, do ramy modelu S przyspawane są płyty Hardox z bocznymi wspornikami. Zastosowaliśmy również duże średnice sworzni i tulei, aby zapewnić optymalny rozkład sił w miejscu połączenia...