Rotator 3 tonowy do maszyn budowlanych do chwytaków do betonu ,...
Hultdin System AB jest firmą prywatną. Jesteśmy jednym z wiodących producentów narzędzi i zintegrowanych komponentów do maszyn leśnych i budowlanych. Nasze produkty są używane na całym świecie, a obecnie eksportujemy je do ponad 30 krajów.
Hultdins istnieje od 1928 roku Wierzymy, że najlepszym sposobem na osiągnięcie tego celu są zadowoleni klienci.
Chwytaki leśne Hultdins SG są standardem w branży forwarderów i wózków do transportu drewna. Są one podzielone na trzy serie chwytaków, aby sprostać różnym wymaganiom rynku na całym świecie. Ich wspólną cechą jest jednak to, że zostały zaprojektowane z myślą o zwiększeniu wydajności przeładunku drewna i charakteryzują się wytrzymałą konstrukcją i wysokiej jakości komponentami.
Chwytak RG to wyjątkowo mocny, specjalnie skonstruowany chwytak dla przemysłu kolejowego, oparty na sprawdzonych chwytakach leśnych SG. Zsynchronizowana konstrukcja ramienia jest idealna do przenoszenia pojedynczych cięgien, wiązek cięgien i odcinków szyn. Chroniony siłownik jest wyposażony w bezpośrednio zamontowany zawór utrzymujący obciążenie dla dodatkowego bezpieczeństwa.
SuperGrip, zadebiutował w 1993 roku. Dzięki innowacjom technicznym i zastosowaniu stali o wysokiej wytrzymałości wraz z fabrycznie zamontowanymi kołkami rozporowymi, okazał się natychmiastowym sukcesem wśród użytkowników
SuperGrip II-S to najmocniejszy chwytak z serii SuperGrip II. Można go używać do cięższych prac spedycyjnych lub zamontować na koparce do lżejszych prac.
Dzięki SuperGrip II-S czujemy, że osiągnęliśmy dobrą równowagę między wytrzymałością a wagą. Jest lżejszy niż SuperGrip -S, ale nadal mocniejszy niż standardowy chwytak.
Rama SuperGrip II-S jest dodatkowo wzmocniona tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne: wokół mocowania rotatora. Aby uzyskać najlepszy stosunek masy do wytrzymałości, do ramy modelu S przyspawane są płyty Hardox z bocznymi wspornikami. Zastosowaliśmy również duże średnice sworzni i tulei, aby zapewnić optymalny rozkład sił w miejscu połączenia wzmocnionych ramion z ramą. Oczywiście zastosowano trzpienie rozporowe z wewnętrznym stożkiem, a nawet model S SuperGrip II jest wyposażony w stalowe tuleje.
SuperGrip std jest w pełni spawany przez robota i wyposażony w solidny, tłumiony siłownik. Dzięki temu może obsługiwać wysokie ciśnienie zarówno w terenie, jak i hydraulicznie, w tym drugim przypadku do 250 barów. Czy wspomnieliśmy, że jest on standardowo wyposażony w trzpienie rozprężne? Oznacza to brak luzów w chwytaku.
SuperGrip std jest w pełni spawany przez robota i wyposażony w solidny, tłumiony siłownik. Dzięki temu może obsługiwać wysokie ciśnienie zarówno w terenie, jak i hydraulicznie, w tym drugim przypadku do 250 barów. Czy wspomnieliśmy, że jest on standardowo wyposażony w trzpienie rozprężne? Oznacza to brak luzów w chwytaku.
SuperGrip std jest w pełni spawany przez robota i wyposażony w solidny, tłumiony siłownik. Dzięki temu może obsługiwać wysokie ciśnienie zarówno w terenie, jak i hydraulicznie, w tym drugim przypadku do 250 barów. Czy wspomnieliśmy, że jest on standardowo wyposażony w trzpienie rozprężne? Oznacza to brak luzów w chwytaku.
SuperGrip std jest w pełni spawany przez robota i wyposażony w solidny, tłumiony siłownik. Dzięki temu może obsługiwać wysokie ciśnienie zarówno w terenie, jak i hydraulicznie, w tym drugim przypadku do 250 barów. Czy wspomnieliśmy, że jest on standardowo wyposażony w trzpienie rozprężne? Oznacza to brak luzów w chwytaku.
SuperGrip std jest w pełni spawany przez robota i wyposażony w solidny, tłumiony siłownik. Dzięki temu może obsługiwać wysokie ciśnienie zarówno w terenie, jak i hydraulicznie, w tym drugim przypadku do 250 barów. Czy wspomnieliśmy, że jest on standardowo wyposażony w trzpienie rozprężne? Oznacza to brak luzów w chwytaku.
SuperGrip-S to mocno wzmocniony chwytak do pni, który poradzi sobie z najtrudniejszymi zadaniami związanymi z transportem. Idealnie nadaje się również do montażu na koparce. Zastosowaliśmy grubsze płyty na całej długości, od ramy po końcówki ramion. Zachowaliśmy jednak popularną geometrię, ponieważ obsługa chwytaka S powinna być podobna do obsługi...
SuperGrip-S to mocno wzmocniony chwytak do pni, który poradzi sobie z najtrudniejszymi zadaniami związanymi z transportem. Idealnie nadaje się również do montażu na koparce. Zastosowaliśmy grubsze płyty na całej długości, od ramy po końcówki ramion. Zachowaliśmy jednak popularną geometrię, ponieważ obsługa chwytaka S powinna być podobna do obsługi...
SuperGrip-S to mocno wzmocniony chwytak do pni, który poradzi sobie z najtrudniejszymi zadaniami związanymi z transportem. Idealnie nadaje się również do montażu na koparce. Zastosowaliśmy grubsze płyty na całej długości, od ramy po końcówki ramion. Zachowaliśmy jednak popularną geometrię, ponieważ obsługa chwytaka S powinna być podobna do obsługi...
SuperGrip-S to mocno wzmocniony chwytak do pni, który poradzi sobie z najtrudniejszymi zadaniami związanymi z transportem. Idealnie nadaje się również do montażu na koparce. Zastosowaliśmy grubsze płyty na całej długości, od ramy po końcówki ramion. Zachowaliśmy jednak popularną geometrię, ponieważ obsługa chwytaka S powinna być podobna do obsługi...
SuperGrip-S to mocno wzmocniony chwytak do pni, który poradzi sobie z najtrudniejszymi zadaniami związanymi z transportem. Idealnie nadaje się również do montażu na koparce. Zastosowaliśmy grubsze płyty na całej długości, od ramy po końcówki ramion. Zachowaliśmy jednak popularną geometrię, ponieważ obsługa chwytaka S powinna być podobna do obsługi...
SuperGrip-S to mocno wzmocniony chwytak do pni, który poradzi sobie z najtrudniejszymi zadaniami związanymi z transportem. Idealnie nadaje się również do montażu na koparce. Zastosowaliśmy grubsze płyty na całej długości, od ramy po końcówki ramion. Zachowaliśmy jednak popularną geometrię, ponieważ obsługa chwytaka S powinna być podobna do obsługi...
SuperGrip-S to mocno wzmocniony chwytak do pni, który poradzi sobie z najtrudniejszymi zadaniami związanymi z transportem. Idealnie nadaje się również do montażu na koparce. Zastosowaliśmy grubsze płyty na całej długości, od ramy po końcówki ramion. Zachowaliśmy jednak popularną geometrię, ponieważ obsługa chwytaka S powinna być podobna do obsługi...